ORGANIGRAMA

Càrrec actual a Esquerra Vicesecretari general d'Acció Política
Web personal http://blocs.esquerra.cat/eduard-lopez
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona. Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (UAB) i en Estratègies i Comunicació Política (ICPS). Va ser redactor del diari El Punt i del setmanari Presència entre el 1990 i el 1997.
Trajectòria cívica És soci d'Òmnium Cultural.
Trajectòria política Durant els anys vuitanta va militar a Independentistes dels Països Catalans (IPC) i va estar molt vinculat als Comitès de Solidaritat amb els Patriotes Catalans. Posteriorment va participar en la fundació del Moviment de Defensa de la Terra. Es va incorporar a Esquerra el 1995, juntament amb un col·lectiu procedent de l'Assemblea d'Unitat Popular. Ha estat president de la Federació Comarcal del Maresme (2003-2007), secretari nacional de Política Municipal entre desembre de 2006 i juny de 2008 i vicesecretari general de Coordinació Interna i Acció Electoral des de març de 2008 a setembre de 2011. Des del 26è Congrés Nacional, és vicesecretari general de Coordinació Interna i Territori.