ORGANIGRAMA

Lloc i data de naixement Canals (Costera), 08 de desembre de 1965
Web personal http://blocs.esquerra.cat/agusticerda
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Estudis d'Història Contemporània per la UV.
Trajectòria cívica Membre d'Acció Cultural del País Valencià (ACPV) des del 1984. Gerent d'ACPV (1992-1996) i coordinador dels Casals Jaume I (1996-1998). Membre de la Societat Catalana de Geografia. Soci de Ca Revolta. Soci de la Societat Coral el Micalet.
Trajectòria política Membre del Bloc d'Estudiants Agermanats (BEA) del 1983 al 1988. Membre del PSAN (1985-1993). Militant d'Esquerra des del 1998, va ser cap de llista d'Esquerra-Front pel País Valencià al Congrés dels Diputats el 2000. És president d'ERPV des del 2000 i ha estat cap de llista d'Esquerra a les Corts Valencianes en 2007 i 2011.
Trajectòria institucional Escollit diputat al Congrés a les eleccions del 14 de març del 2004, a la llista per Barcelona.