Justícia

La comissió sectorial de Justícia és un espai de participació, reflexió i proposta per construir una República amb drets i oportunitats per a tothom i en la que treballem qüestions com: estat de dret, drets civils i polítics, administració de Justícia, privació de llibertat, reinserció social, etc.

Qui som la comissió sectorial de Justícia?

La comissió sectorial de Justícia som un equip transversal de persones amb experiència en l’àmbit del dret que cooperem per transformar el país des del treball sectorial.

Des de la sectorial, impulsem debats, redactem propostes i elaborem posicionaments per fer avançar les polítiques públiques.

Si ets afiliat/ada o persona amiga i tens interès o experiència en aquest àmbit, aquest és el teu espai. Formar-ne part és sumar el teu gra de sorra al projecte republicà.

Equip de l’executiva sectorial:

BLOG JUSTÍCIA

Llegeix els articles sectorials >>

CONTACTA’NS

Tens dubtes o suggeriments? Envia’ns un correu electrònic a [email protected]

“Formar part de la Comissió Sectorial de Justícia ha estat una de les experiències més enriquidores de la meva militància. Compartim idees, experiència i compromís per fer avançar el nostre projecte republicà”

— Jordi Montanyà i Rifà – President de la comissió sectorial de Justícia
Jordi Montanyà i Rifà president de la sectorial de Justícia

Noticies relacionades


Vídeos sectorials

Recull de les jornades i actes sectorials on hi trobaràs idees i reflexions per a generar coneixement i proposta política en l’àmbit sectorial. El debat de les idees i el coneixement compartit és un motor de canvi i de transformació, i tu pots formar-ne part.

Jornada: La justícia del segle XXI (2017)
La democràcia del #NouPaís. Apoderament ciutadà i drets civils a la República Catalana (2014)
Naixement del #NouPaís. Procés Constituent, transitorietat jurídica i Administració de Justícia (2014)

Documents

Posem a la teva disposició els documents que elaborem: propostes, posicionaments, aportacions a programes electorals, etc.
Participar a la sectorial et dona l’oportunitat de contribuir activament a aquest treball col·lectiu de construcció política.

Implica’t i transforma la justícia del país