Esquerra evidencia aquest 25N la violència masclista a les xarxes a través de l’experiència de les seves diputades

Najat Driouech Ben Moussa en un moment del vídeo que Esquerra Republicana dedica a denunciar les violències masclistes digitals
Najat Driouech Ben Moussa en un moment del vídeo que Esquerra Republicana dedica a denunciar les violències masclistes digitals

Esquerra Republicana dedica aquest 25N a denunciar les violències masclistes digitals

La formació ha difós un vídeo a les xarxes socials que recull les experiències de les diputades del grup al Parlament de Catalunya i de la reacció dels diputats a aquesta violència. Al vídeo, s’hi poden veure les diputades dones del grup parlamentari explicant comentaris vexatoris de tot tipus que han rebut en primera persona a les xarxes socials, i la posterior reacció espontània dels diputats homes en llegir els comentaris.

Amb aquesta publicació, Esquerra vol denunciar la violència digital que les dones pateixen pel sol fet de ser dones coincidint amb el 25N, Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència contra la Dona. Els republicans també fan visible, així, com aquesta violència digital -que pateixen totes les dones, independentment de la classe o l’origen- és encara més descarnada quan es tracta de dones amb un perfil públic i exposades al focus mediàtic.

@esquerrarepublicana

🚨Quants comentaris masclistes has vist avui a TikTok? Quants n’has denunciat? 🟣 Aquest 25N reivindiquem que a les xarxes també ens volem lliures. Acabem amb la violència masclista digital.

♬ sonido original – Esquerra Republicana