Escriu a les preses i als presos polítics

Nou presos polítics catalans estan privats de llibertat per haver defensat el mandat democràtic. Nou persones viuen una injustícia, una aberració jurídica i una violació de drets humans en l’Europa del segle XXI.

Els líders de les entitats socials del nostre país, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, són a la presó des del 16 d’octubre de 2017, primer a Soto del Real i després a Lledoners. El vicepresident del govern Oriol Junqueras i el conseller d’Interior, Quim Forn, estan empresonats des del passat 2 de novembre. Els consellers Jordi Turull, Raül Romeva i Josep Rull també estan privats de llibertat des del 23 de març de 2018, després d’haver-hi estat el passat mes de novembre. Exactament els mateixos dies que la consellera Dolors Bassa, presa, primer a Alcalá Meco i després a Puig de les Basses, juntament amb la presidenta Carme Forcadell, que ara és a la presó de Mas d'Enric.

Escriu a les preses i als presos polítics

Davant d’aquesta injustícia hem de fer sentir a aquestes bones persones el nostre escalf i solidaritat. És per això que cada carta que els enviem és un bri d’esperança i una escletxa de llibertat.

Envia'ls cartes. Aquestes són les seves adreces. Recorda d’escriure-hi el remitent!