Diana Riba

Barcelona 21 febrer 1975

És pedagoga, mare del Noah i l'Elda i ha regentat durant 9 anys una llibreria de Sant Cugat, el Pati dels Llibres. Ara, ha decidit fer el pas d'entrar a la política perquè és la dona de Raül Romeva, és a dir, la dona d'un pres polític a l'Europa del segle XXI. Vol "portar la veu dels represaliats i dels seus familiars a Europa" i denunciar "la vulneració de drets fonamentals en un estat membre de la Unió Europea", una tasca que, fins ara, ha estat fent des de l'Associació Catalana pels Drets Civils, formada pels familiars dels presos i exiliats polítics.

• Llicenciada en Pedagogia
  • Va participar en estudis europeus sobre diferents mètodes educatius existents
  • Va treballar a la Fundació La Caixa, on va coordinar i gestionar diversos cicles de conferències sobre cinema i literatura que es realitzaven al CaixaForum
  • Programadora cultural del Fòrum de les Cultures que es va celebrar a Barcelona el 2004