Esquerra Republicana denuncia davant l'Oficina de Drets civils el bus de Ciudadanos amb imatges de Junqueras i Puigdemont

Esquerra Republicana de Catalunya ha denunciat davant l’Oficina de Drets Civils i Polítics la utilització per part del partit polític Ciudadanos d’un autobús de campanya amb les imatges del president d’Esquerra Republicana Oriol Junqueras i del president de la Generalitat a l’exili Carles Puigdemont.

Ciudadanos ha utilitzat en aquest autobús la seva imatge per a fins publicitaris sense la seva autorització, vulnerant la normativa vigent sobre protecció del dret a l’honor i a la pròpia imatge, lesionant d’aquesta manera la seva dignitat i atemptant contra la seva pròpia estimació.

Esquerra Republicana, així com el propi Oriol Junqueras i els seus familiars, no renuncien a exercir quantes accions jurídiques siguin pertinents per tal que aquesta situació no es torni a repetir i per depurar les responsabilitats que se’n derivin.