Norma Pujol Farré

Flix 9 de febrer de 1988

Secretària de Supramunicipals i Projectes Locals

Diplomada en magisteri d'educació musical per la Universitat de Lleida (UdL) i postgraduada en gestió i direcció de centres educatius per la mateixa universitat i en educació musical per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Actualment és la directora de l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre (IDECE).

És membre de diverses entitats culturals i esportives com el Centre d'Estudis de la Ribera d'Ebre, la Joventut Esportiva de Flix, Òmnium Cultural o el Grup Natura Freixe, entre d'altres. Ha estat presidenta del Club Nàutic Flix entre 2012 i 2015.

Ha sigut regidora de l'Ajuntament de Flix (2015-2023) sent-ne la portaveu del govern del 2019 al 2023. Va ser Directora General de Joventut de la Generalitat de Catalunya (2018-2019), després de ser-ne coordinadora territorial a les Terres de l'Ebre entre 2016 i 2018.
Ha estat diputada per Esquerra Republicana al Congrés dels Diputats en les XIII i XIV legislatures (2019-2023), sent presidenta de la comissió dels Drets de la Infància i l’Adolescència en aquesta darrera.