Eduard Suàrez Rovira

Barcelona (Barcelonès) 30 de setembre de 2008

President comarcal del Baix Llobregat i l'Hospitalet

Militant de la Intersindical-CSC des de l'any 1999. Va participar en la creació de l'Espai Jove de l'Intersindical-CSC , de la qual va ser secretari d'organització durant dos anys. És soci del centre d’Estudis de l’Hospitalet, la CAL de l’Hospitalet, d’Òmnium, SOS-Racisme, l’Associació d’Amics de Miquel Martí i Pol i d’Acció Cultural del País Valencià.

Al 1997 amb 17 anys entra a militar a les Joventuts d'Esquerra Republicana de Catalunya, on comença la meva militància a l’esquerra independentista. En els transcurs dels anys, ha ocupat diverses responsabilitats; ha estat portaveu local de les JERC-L'Hospitalet, membre de la permanent comarcal de les JERC-Baix Llobregat i Secretari nacional d’associacionisme de les JERC. Mesos després, als 18 anys, entra a militar a Esquerra. Sempre treballant activament a la secció local de L'Hospitalet, he tingut la sort de ser regidor de l´ajuntament de L´Hospitalet, del 2003 al 2007. Ha estat president de la secció local d'Esquerra L'Hospitalet i president de la regional de la Regió Metropolitana de Barcelona.