Chakir El Homrani

Barcelona 15 gener 1979

Diputat al Parlament de Catalunya per Barcelona

• Llicenciat en sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha participat en el programa ORDIT, de lideratge i transformació social, organitzat per l'Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Fundació Jaume Bofill, i en el programa Vicens Vives, de lideratge i compromís cívic, d'ESADE.
  • Des del 2011, actualment d'excedència, treballa com a product manager de formació professional a l'empresa Aqua Development Network. Ha estat delegat sindical de l'empresa. Ha participat en el disseny de diversos títols de formació professional vinculats al sector de l'aigua i el medi ambient. En els àmbits del treball i la formació dels joves, ha coordinat projectes de mediació sociolaboral juvenil i ha organitzat tallers ocupacionals per a joves.

Militant d'Avalot - Joves de la Unió General de Treballadors (UGT) de Catalunya. Militant de la UGT de Catalunya. Va ser secretari d'organització i portaveu nacional d'Avalot.
Ha estat membre del comitè nacional i del consell nacional de la UGT. Com a portaveu d'Avalot, ha participat en el secretariat nacional de la UGT de Catalunya. Com a portaveu d'Avalot, va ser impulsor de la iniciativa legislativa popular de mesures urgents per a l'habitatge, de l'Acord de mesures per a l'ocupació juvenil a Catalunya i de la recollida de signatures per a la millora del salari mínim interprofessional.
Ha tingut responsabilitats sindicals en el grup d'empreses en què ha treballat. Soci de l'Esplai Guai de Palou, del Club Natació Granollers i de la Fundació Josep Comaposada Sindicalistes Solidaris, amb què ha col·laborat en diversos projectes de cooperació al Magreb i a Centreamèrica.
Ha format part del Consell de Cooperació de Granollers.
Ha participat en les plataformes associatives juvenils, el Consell de la Joventut de Barcelona i el Consell Nacional de la Joventut de Catalunya.

Militant d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC). Regidor de l'Ajuntament de Granollers des del 2015.

I diputat al Parlament de Catalunya des de 2015. Ha estat portaveu de la Comissió de Treball i relator de la Llei de la Renda Garantida de Ciutadania i l'Agència de Protecció Social de Catalunya.