La militància d'Esquerra Republicana avala la llei d'amnistia, obrir la fase resolutiva del conflicte polític, el traspàs integral de Rodalies i avenços econòmics i socials

L’acord segellat aquest dijous entre el president d’Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, i Félix Bolaños, membre de la Comissió Executiva Federal i de la Comissió negociadora del PSOE, per desencallar una eventual investidura de Pedro Sánchez a la presidència del govern espanyol ha rebut l’aval del 89% de la militància republicana en la consulta realitzada aquest divendres.

Els militants han respost la següent pregunta: "Estàs d’acord que Esquerra Republicana voti a favor de la investidura de Pedro Sánchez a canvi de la llei d’amnistia, la segona fase de la resolució del conflicte polític per abordar el referèndum, el traspàs integral de Rodalies, compromisos econòmics i propostes per reduir el dèficit fiscal?"

En concret, el 89% ha votat a favor, el 9% en contra, i el 2% en blanc. En total, han participat en la consulta interna el 43,61% de la militància amb dret a vot.

Trobareu el resum de l'acord, aquí.