Esquerra reafirma el seu compromís per la defensa dels drets sexuals i reproductius de les dones

En motiu del 28 de maig, Dia Internacional per la Salut de les Dones, la Secretària Nacional de la Dona, Georgina Oliva, ha manifestat la voluntat del partit 'de continuar treballant per la defensa dels drets sexuals i reproductius de les dones, que es concreta en la reivindicació de la despenalització de l'avortament entre altres mesures'. Per aquest motiu ha expressat el suport del partit a les diverses concentracions que tindran lloc avui arreu dels Països Catalans 'en solidaritat amb les dones que estan sent citades a declarar per haver-se autoinculpat per avortament, moltes d'elles d'Esquerra'.

Esquerra forma part de la Plataforma pel Dret a l'Avortament que acaba d'iniciar una campanya pública de recollida de signatures en línia a través d'un manifest que reconeix la interrupció voluntària de l'embaràs com un 'dret sexual i reproductiu bàsic que ha de ser accessible per a qualsevol dona'. El manifest, que també reclama que l'avortament sigui 'legal, segur, accessible i gratuït per a totes les dones', ha rebut en dues setmanes el suport de més de quatre-centes persones, entre les que hi destaquen les Diputades d'Esquerra al Parlament català i la mateixa Secretària Nacional de la Dona.

Manifest i formulari

Etiquetes