Sol·licitud d’inscripció com a persona amiga d’Esquerra Republicana

Dades personals

Afegeix les dades tal com consten al document d’identitat.

Només s'accepten documents amb format jpg, gif, png o pdf. Màxim 2 Mb per imatge

Telèfon mòbil

Informació bàsica sobre la protecció de dades:

Responsable: Esquerra Republicana de Catalunya.

Contacte DPD: Pots contactar amb la persona Delegada de protecció de dades al correu-e: [email protected]

Finalitat: Gestió administrativa i organitzativa de les persones amigues i l'enviament d'informació relacionada amb l'activitat del partit.

Cessió a tercers: No es cediran dades a tercers, excepte per obligació legal.

Drets: Tens dret a accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com a limitar-les, oposar-te al seu tractament o reclamar-ne la portabilitat. Pots, en qualsevol moment, retirar el teu consentiment per al tractament específic de les teves dades de caràcter personal. Això, però, no afectarà a la licitud del tractament basat en el consentiment amb anterioritat a la seva retirada. Per exercir aquests drets t'has d'adreçar a la persona Delegada de protecció de dades mitjançant el correu electrònic [email protected] o bé a l'adreça postal d'ERC: 08015-Barcelona, carrer Calàbria 166. La sol·licitud haurà de ser per escrit i hauràs d'acreditar la teva identitat adjuntant una fotocòpia del document d'identitat, al tractar-se d'un dret personalíssim.

Informació addicional: Pots consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la pàgina web d'Esquerra Republicana: https://www.esquerra.cat/ca/politicaprotecciodades. Així mateix, podràs acudir a l'Agència de Protecció de Dades per reclamar l'exercici dels teus drets o qualsevol altra qüestió relacionada amb el compliment de la normativa de protecció de dades (més informació a https://www.aepd.es/es)