Mariona Homs Alsina

Súria 14 de novembre de 1977

Presidenta de la Federació Regional de la Catalunya Central

Segona tinent d'alcalde de l'ajuntament de Manresa i directora General de Serveis Socials de la Conselleria de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya

Llicenciada en Antropologia social i cultural per la Universitat Autònoma de Barcelona (2001). Certificat d’Aptitud Pedagògica (CAP) per la UAB (2001). Postgrau en Direcció de RRHH gestió de persones a les organitzacions - FUB (2017). Postgrau de Lideratge Institucional i Gestió Pública per la Umanresa (2022).

Va treballar com a professora associada a la UB de l’assignatura pedagogia gerontològica durant el curs 2003-04; com a tècnic del Departament de Direcció tècnica i Promoció de projectes socials de la Fundació Salut i Comunitat del 2005 al 2007, com a directora de Formació Ocupacional a Gerval el 2007, directora tècnica de la Residència del Patronat de la Caritat d’Artés, del 2008 al 2009, responsable de projectes i adjunta a direcció de l’entitat Dones amb Empenta, del 2010 al 2013, docent a ACRA (Associació Catalana de Recusos Assistencials) del 2013 al 2017, a SUMAR Serveis Públics d’Acció Social del 2018 al 2019.