Volem acabar amb el debat sobre llistes i començar a debatre sobre el full de ruta cap a la independència

La portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Anna Simó, ha insistit que per part d'Esquerra Republicana ja fa tres dies que hi ha acord perquè acceptem una de les tres propostes que ha fet el president Mas. 'Aquest acord ens ha de permetre passar a allò central que és deixar el debat sobre les llistes i parlar de convocatòria electoral abans de les eleccions municipals i del full de ruta'.

Simó ha explicat que aquestes no seran unes eleccions autonòmiques normals sinó unes eleccions plebiscitàries. 'Si no hi ha eleccions abans de les municipals, el procés quedarà en mans de l'agenda espanyola. Les solucions han d'estar a les nostres mans i estar en marxa abans que l'Estat posi en marxa la seva maquinària electoral'.

La portaveu nacional d'Esquerra Republicana ha insistit que 's'accepta fil per randa, coma per coma, la proposta del president mas perquè ara tenim una oportunitat única i no podem fallar.'

El govern espanyol retorna a l''aznarisme'

Simó ha denunciat que el Govern espanyol retorna als pitjors temps de l''aznarisme' amb l'actuació duta a terme avui a Madrid, País Basc i Navarra amb registres de diferents sindicats i incautació de documents. Simó ha destacat que 'el Govern espanyol que ahir s'omplia la boca parlant de democràcia, de llibertats, i donava lliçons de política antiterrorista a París, avui vulnera el dret de defensa de Pernando Barrena detenint i incautant documents als seus advocats minuts abans que entri a l'Audiència Nacional'.

Etiquetes