Barres: 'És inadmissible que els centres docents valencians no compten amb plans d'evacuació'

El secretari d'Imatge i Comunicació d'Esquerra al País Valencià, Joan Barres, ha declarat aquest matí que "és una vergonya i de tot punt inadmissible que els centres educatius valencians no tinguen ni tan sols plans d'evacuació i autoprotecció en cas d'emergència". En aquest sentit, Barres ha volgut denunciar el penós estat en que es troben els centres educatius al País Valencià, tot afirmant que "quan els alumnes no tenen la sort d'estudiar en barracons, es troben en centres que, per no tenir, no tenen ni plans d'autoprotecció en cas d'emergència".

El dirigent republicà ha afirmat que "a aquestes altures encara hi ha gent que s'alegra de que el País Valencià siga el 'Levante Feliz' d'Espanya, una 'región' en la que els seus ciutadans es limiten a pagar i callar, a donar diners a un estat que ens massacra culturalment i ens espolia econòmicament". No obstant això, Barres ha afirmat que "per a Esquerra, el País Valencià no pot continuar aquesta dinàmica que implica que paguem a un estat que ens menysprea a canvi de tenir carències bàsiques en educació i sanitat". "És inadmissible que tinguem que demanar el que és nostre a un estat espoliador i damunt no tinguem ni per a fer funcionar plans d'evacuació en els centres educatius valencians", ha declarat Barres.

Etiquetes