Barres reclama que el TGV connecti el País Valencià amb Montpeller a través del corredor mediterrani

El candidat al Congrés per València, Joan Barres, ha exigit al ministeri de Foment que posi data a la connexió ferroviària d'alta velocitat d'Alacant amb Montpeller, ja que "el País Valencià és un dels motors econòmics de l'Estat i en canvi, els successius governs espanyols, tant si són del PSOE com del PP, ens castiguen a no tindre les infraestructures que ens fan falta".

Barres ha comentat que València és la tercera ciutat de l'Estat en habitants i el País Valencià la segona economia exportadora i malgrat això "el govern espanyol duu l'AVE a Màlaga i a Valladolid, és a dir, a les zones que considera vertaderament Espanya". El candidat republicà ha comentat que Esteban González Pons i María Teresa Fernández de la Vega "casualment no parlen mai d'aquest tema, perquè els governs que han presidit els seus partits han oblidat sistemàticament als valencians i han apostat només per una xarxa radial que connecte Madrid amb les seues colònies".

Barres ha lamentat que la connexió per AVE Tarragona-Castelló no arribi "almenys fins el 2020, quan Sevilla durà quasi 30 anys disfrutant de l'alta velocitat; així premien els governs de Madrid el treball i l'esforç dels valencians" i ha assegurat que "el grup parlamentari d'Esquerra continuarà exigint l'AVE pels Països Catalans, com a via bàsica per a la nostra economia".

Etiquetes