El secretari general d'ERC, Josep-Lluís Carod-Rovira ha reclamat un nou concepte de sobirania que fixi les relacions amb Espanya i Europa després "del postpujolisme, que serà també el postautonomisme". Per aconseguir-ho, ha apel·lat al consens nacional bàsic que cal establir amb una majoria pluripartidista en el futur que no albiri aquest límit en la simple durada d'una legislatura. Carod considera que els 5.000 morts provocats pels atemptats dels Estats Units ens ha fet despertar en sec convertint "una època de canvis en un canvi d'època" que vindrà caracteritzat pel paper de les dones, la revolució digital i de les comunitats nacionals i les cultures. El secretari general d'ERC ha fet aquestes reflexions aquest vespre en la conferència Un nou impuls per Catalunya, organitzada amb motiu del 70è aniversari de la fundació d'ERC. L''auditori de La Pedrera de Barcelona s'ha quedat petit davant la nombrosa assitència i moltes persones no han pogut entrar-hi. Per això, podeu escoltar la intervenció de Carod íntegrament en Real Audio. > Més informació [::]