Els diputats d’ERC-RCat-Catalunya Sí es reuneixen amb els secretaris generals de CCOO i UGT

Els tres diputats d’ERC-RCat-Catalunya Sí, Alfred Bosch, Joan Tardà i Teresa Jordà, s’han reunit aquest dimecres amb els secretaris generals de CCOO i UGT. El diputat d’ERC, Joan Tardà, ha ressaltat després de la reunió que ‘els republicans i els independentistes’ sempre han estat al costat dels sindicats de classe i ha afirmat que ‘estem en el no passaran, ancorats en la defensa dels drets socials’, però ha avisat que amb això no n’hi ha prou, pel que ha afirmat que ‘cal reconquerir el terreny perdut amb més mobilitzacions i més democràcia'.

Tardà ha destacat la necessitat de fer propostes, de buscar un ‘New Deal europeu’ que suposi ‘més democràcia, més propostes’ i que cal fer-ho ‘contrarellotge’. Tardà també ha abonat que CCOO i UGT vulguin que el Govern convoqui un referèndum perquè els ciutadans es pronunciïn sobre els incompliments del seu programa electoral, però ha recordat que a Catalunya les retallades formen part d’un doble espoli: ‘l’espoli social i l’espoli fiscal que patim els Països Catalans’.

Etiquetes