Esquerra Republicana defensa la gestió del Govern durant la Covid-19 i acusa els sindicats policials de persecució política

Esquerra Republicana defensa la gestió que el Govern de la Generalitat va fer durant la pandèmia de la Covid-19 i l'aplicació dels criteris tècnics i mèdics per l'estratègia de vacunació. Davant la notificació a la vicepresidenta primera i exconsellera de Salut, Alba Vergés, i d'altres alts càrrecs de Govern investigats, Esquerra Republicana reitera la tasca dels servidors públics en un context extraordinari i desconegut com va ser la pandèmia. I insisteix que es va vacunar els cossos de Guàrdia Civil i Policia Nacional seguint els criteris de vacunació fixats.

En aquest sentit recorda tant les dificultats de coordinació burocràtica per a la vacunació d'aquests agents com les indicacions del ministeri espanyol respecte la vacunació amb Astrazeneca amb canvis de criteris recurrents.

Per tot plegat, Esquerra manté que aquesta causa és injusta i, tal com va apuntar amb la presentació de la querella, hi veu intencionalitat i persecució ideològica contra dirigents independentistes.

Etiquetes