Esquerra condemna el tancament de repetidors de TV3 al País Valencià

La Direcció General de Promoció Institucional de la Generalitat Valenciana ha tancat aquest matí els repetidors de TV3 a les poblacions d'Alginet i la Llosa de Ranes amb el conseqüent tancament de les emissions a bona part de les comarques de La Ribera Alta i la Costera i a les capitals comarcals d'Alzira i Xàtiva. En conèixer la notícia, el secretari d'Imatge i Comunicació d'Esquerra-País Valencià, Joan Barres, ha declarat que "aquesta és una etapa més en la lluita del PP per tal d'atacar tot el que siga català. El PP, com ja ens té acostumat, utilitza les mesures típiques d'un partit que no s'acomoda a viure en democràcia".

Barres ha afirmat que "tot i la política repressora del PP i els seus esforços per tal d'atacar l'ús del català al País Valencià, des d'Esquerra ens continuarem mobilitzant contra aquestos atacs a la nostra llengua". Per al dirigent independentista "el PP no entén de llibertat d'expressió. És increïble que en l'Europa del segle XXI un govern puga arribar a tancar una televisió pública que, a més a més, emet en la nostra llengua". El dirigent republicà ha volgut condemnar aquest acte que "ataca les llibertats més bàsiques dels ciutadans" i ha anunciat que "des d'Esquerra continuarem lluitant perquè al País Valencià es puga sintonitzar TV3 com ja hem vingut fent des de que va començar l'atac del PP i dels que consenteixen aquestos acte antidemocràtics".