Junqueras:‘ ERC sempre està al costat de la gent que reclama els seus drets tant nacionals com socials’

El candidat d’ERC-Catalunya Sí a la presidència de la Generalitat, Oriol Junqueras, referma el compromís d’ERC d’estar al costat de la gent que reclama els seus drets nacionals i socials, dos àmbits indestriables pel partit.

El president d’ERC i candidat a la presidència de la Generalitat, Oriol Junqueras, ha participat avui en la manifestació que amb motiu de la vaga general ha recorregut el Passeig de Gràcia de Barcelona. Junqueras ha explicat que ‘el deure dels partits polítics és estar al costat de la gent i ERC sempre està al costat de la gent que reclama es seus drets socials i nacionals i aquest compromís d’ERC és pel dia de la vaga d’avui, es mantindrà demà i es mantindrà d’aquí endavant, fins que fem realitat la conquesta d’aquests drets que en gran mesura passen per la independència de Catalunya i per la construcció d’un nou país per a tothom, més pròsper i més just per tots els ciutadans de Catalunya’.

Junqueras assegura que ‘la millor garantia que la veu dels ciutadans de Catalunya sigui escoltada i tingui una translació a la realitat és que Catalunya sigui un estat independent , si Catalunya es independent l’opinió del govern del PP a Madrid ja no comptarà’ .

El president d'ERC ha afegit que ‘si ERC pot influir d’una manera decisiva en la propera legislatura segur que robarem moltes alternatives a les retallades perquè proposem nous ingressos i ha recordat per exemple l’impost a les transferències financeres entre bancs que generaria uns ingressos suficients per no haver d’aplicar el actuals retallades en ensenyament i sanitat’.

Etiquetes