Junqueras: 'La vaga no és un luxe. Ens juguem l'Estat del Benestar, la defensa dels drets socials i nacionals'

El candidat d'ERC-Catalunya Sí, Oriol Junqueras, ha participat aquest dimarts a l'acte central del Maresme a l'Amistat Obrera de Premià de Mar. Junqueras ha defensat el vot per ERC-Catalunya com la millor manera de lluitar pels drets 'socials i nacionals', alhora que ha reclamat que la gent participi de la vaga de demà perquè 'fer vaga demà no és cap luxe. Motius ens en sobren. Quan defensem els nostres drets socials, defensem els nostres drets nacionals. Com quan defensem, els nostres drets nacionals, defensem els drets de tota la gent de la nació'.

Junqueras ha afirmat que 'ens estem jugant l'Estat del Benestar, la defensa dels drets socials, que són també dels drets nacionals' per recordar que la victòria 'depèn de nosaltres, com sempre', però amb una diferència 'quan ho hem donat tot no hem guanyat, i ara podem guanyar' i ha cridat a votar i a no rendir-se perquè 'som nosaltres qui podem donar suport a tant d'esforç i qui pot donar un futur millor a tothom, perquè no volem abandonar a ningú pel camí'.

Abans de Junqueras, el candidat del Maresme, Pere Aragonès, ha defensat que 'l'esclat d'esperança i organització de l'11 de setembre no va sortir del no-res' i ha recordat la tasca de regidors independentistes d'ERC però també gent anònima que va treballar per a fer les consultes independentistes, així com també la gent dels 10.000 a Brusel·les, o les moltes iniciatives que han estat caldo de cultiu per a la manifestació de l'11 de setembre, i ha recordat que Oriol Junqueras és 'l'únic candidat que ens vam trobar en totes les iniciatives que ens han portat fins aquí'.

Etiquetes