Raül Romeva i Maylis Rossberg

Romeva juntament amb Maylis Rossberg formaran el tàndem per encapçalar la campanya de l'ALE a les eleccions europees del 2024

El vicesecretari general de prospectiva, agenda 2030, transició ecològica i esports, Raül Romeva, que pertany al Grup dels Verds/ALE al Parlament Europeu, s'ha ratificat com a membre de Spitzenkandidaten de l'Aliança Lliure Europea (ALE) en el Congrés que s'ha celebrat avui a Strasbourg i que continuarà fins demà, dissabte 14 d'octubre.

En el Congrés, s'ha anunciat que Romeva formarà tàndem amb Maylis Rossberg, membre de la minoria danesa a Alemanya i de la SWW (Associació de votants del Sud de Schleswig) per liderar la campanya de l'ALE a les eleccions europees del 2024.

Romeva i Rossberg simbolitzen la diversitat de partits a Europa que treballen conjuntament en la defensa de l'autodeterminació, la democràcia i els drets humans.

El vicesecretari general de prospectiva, agenda 2030, transició ecològica i esports farà la primera intervenció sota el càrrec, demà 14 d’octubre a les 11:30h al Congrés i parlarà, en una part del discurs, en català. També es presentarà el manifest electoral.