Ridao s'autoinculpa d'haver acompanyat una dona a avortar i dóna suport a la despenalització

Joan Ridao, ha signat aquest matí un document d'autoinculpació per haver acompanyat una dona a avortar. En el text fa una "denúncia" de la "persecució a la qual se sotmet a les dones" que opten per interrompre voluntàriament el seu embaràs. Ridao s'ha sumat així a la campanya de protesta que impulsen entitats pels drets de les dones després que el jutge cridés a declarar a diverses dones que havien avortat en alguna de les clíniques investigades per realitzar interrupcions d'embaràs a Barcelona i Madrid.

El candidat d’Esquerra al Congrés, acompanyat de la Secretaria de la Dona, Georgina Oliva, i de la propera portaveu al Parlament, Anna Simó, ha exposat les propostes d’Esquerra en igualtat de gènere i oportunitats.

Davant un auditori format per més de 200 dones entre militants d’Esquerra i representants d’entitats feministes, el cap de llista d’Esquerra ha formulat els compromisos que ha adquirit per a defensar al Congrés els propers quatre anys.