El candidat d'Esquerra Republicana a l'alcaldia de les Borges Blanques, Salvador Noguera.

Coneix el candidat d’Esquerra Republicana a l’alcaldia de les Borges Blanques

Cerverí de naixement i borgenc d’adopció, treballador de la banca a punt de jubilar-se, implicat amb les entitats del municipi, motaire, viatger i sobretot pare i avi de família. Aquestes són algunes de les paraules que descriuen Salvador Noguera, candidat d’Esquerra Republicana de Catalunya a les properes eleccions municipals a les Borges Blanques.

El Salvador no és només un home que ha treballat tota la vida des del més absolut respecte i solidaritat amb els seus veïns i veïnes, de fortes conviccions esquerranes, independentistes i republicanes, una persona generosa i que sap estimar a la seva gent. És totes aquestes coses però alhora un home que no deixa mai de sorprendre.

En aquest petit decàleg descobrireu l’home singular que s’amaga darrera de la figura del candidat. Perquè el Salva –com li diuen els amics- és senzillament així:

1. És fill de Cervera i a la capital de la Segarra hi continua residint part de la seva família. Viu a les Borges Blanques des de l’agost del 1975. S’hi va desplaçar per motius laborals i ja hi va quedar arrelat.
  2. Va començar a treballar als 15 anys en una entitat bancària, on ha estat durant 46 anys. Va haver de deixar la subdirecció de l’Oficina de Grans Empreses de Lleida per presentar-se l’any 2015 com a candidat a l’alcaldia d’Esquerra Republicana a les Borges Blanques, ja que per disponibilitat hauria estat impossible.
  3. És pare de dos fills, la Cristina i el Jordi, que han format famílies a les Borges Blanques i l’han fet avi en tres ocasions, de moment. La Núria, la Mia i l’Adrià ja formen part de la seva vida.
  4. Actualment està prejubilat i, a part de les seves obligacions en el món de la política municipal, dedica el seu temps, principalment, a la família.
  5. Li agrada molt viatjar però sempre sense horaris i presses, motiu que l’ha portat a l’autocaravanisme, com la millor manera de gaudir d’aquesta afició,
  6. Quan el seu fill i la seva filla eren petits es va involucrar força en la gestió de la llavors anomenada Associació de Pares d’Alumnes de la seva escola. Hi va estar vinculat més de 10 anys, molts d’ells com a membre del Consell Escolar i alguns com a President.
  7. Durant prop de 10 anys també va ser soci i membre de la Junta del Club Billar Borges.
  8. Va ser membre de la junta de l’Escola de Futbol de les Borges Les Garrigues durant un temps, i també com a President.
  9. És partidari de les energies renovables i ja l’any 2019 va contractar la instal·lació de plaques solars a casa seva. La signatura del contracte es va retardar prop de 3 mesos perquè l’empresa li va enviar el contracte de la instal·lació en castellà i es va negar a signar-lo sinó el traduïen al català. El seu va ser el primer contracte redactat en català de la companyia Holaluz, un cop aquesta va tenir la traducció del mateix.
  10. Quan té la necessitat d’esbargir-se surt a fer un tomb amb la seva moto. És en aquest vehicle on aconsegueix deixar de pensar en altres coses i centrar-se en el que cal i és de veritat important.