Presentació de la nova secció d'Esquerra Brussel·les amb Roger Torrent, Meritxell Serret i Jordi Solé

Esquerra Brussel·les vol difondre la política del partit i crear xarxa amb les entitats i think tanks de la capital europea

Aquest dimarts s'ha creat formalment a Brussel·les la primera secció a l'exterior d'Esquerra Republicana. Esquerra Brussel·les serà, doncs, la primera secció del partit articulada fora dels Països Catalans.

L'objectiu de la secció d'Esquerra Brussel·les, formada per la militància amb residència fixada a la capital belga, serà d'intervenir políticament i socialment difonent, aplicant i defensant la política d’Esquerra Republicana, apropant el projecte del partit a la ciutadania, i incorporant noves persones afiliades a l’organització. Més concretament, Esquerra Brussel·les treballarà per crear xarxa amb les principals entitats, organismes, associacions, think tanks, actors polítics i institucions que són presents a la ciutat, i esdevenir un enllaç de contacte amb partits polítics belgues i amb partits i entitats d’àmbit europeu.

Per fer-ho, organitzarà reunions periòdiques, activitats i debats, tant amb militants com amb simpatitzants del partit.

La presentació s'ha fet en el marc d'un sopar-tertúlia amb el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent. A la propera reunió d'Esquerra Brussel·les s'escolliran els càrrecs de la secció: la Presidència, la Secretaria d'Organització i la de Finances.