Es tracta de sumar, no sumar uns quants, sinó sumar quants més millor

El president del Grup Parlamentari d’ERC, Oriol Junqueras, ha reiterat a la sessió de control del Parlament la disponibilitat a dialogar i arribar a acords amb el Govern, les formacions polítiques i la societat civil i ha celebrat la proposta personal del president de la Generalitat perquè suposa un pas endavant cap a la independència.

Junqueras assegura que ‘hem de saber connectar, i necessitem connectar els somnis d'una part del país i les necessitats de l'altre; amb l'ideal que molts abracem des de petits i amb les urgències econòmiques i socials de l'altre; amb la gent que clama independència i amb la que no arriba a final de mes i que amb la independència hi pensa poc o gens. Amb els que la paraula Catalunya satisfà tots els seus anhels i amb els que es senten espanyols. I també amb els que estan farts i volen fer net corrupció i injustícies’.

Oriol Junqueras assegura que ‘hem de sumar i buscar la fórmula que ens permeti maximitzar els resultats i iniciar una nova etapa, no sumar uns quants sinó sumar quants més millor’. ‘L’encert de tots plegats és el que porta a desencallar la situació on ens trobem’.

El president del Grup Parlamentari d’Esquerra ha convidat el president de la Generalitat a assistir a la conferència que oferirà el proper dimarts dia 2 de desembre al Palau de Congressos sota el títol ‘Crida a un Nou País: La República Catalana’.

Etiquetes