Junqueras: 'Estem convençuts que Junts pel Sí i la CUP arribarem a un acord els propers dies'

El president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, ha valorat des del Parlament de Catalunya el segon ple d'investidura, en el qual el candidat a la presidència proposat per Junts pel Sí, Artur Mas, no ha aconseguit el suport necessari de la cambra per esdevenir president i formar govern. Junqueras ha destacat que 'la CUP ha valorat positivament les propostes que ha fet Junts pel Sí sobre l'estructura del Govern i respecte les mocions de confiança. I Junts pel Sí ha valorat positivament la voluntat expressada per la CUP de buscar fórmules d'estabilitat parlamentària'.

Segons Junqueras, 'del que es tracta és d'agafar aquests tres elements (l'estructura de govern, el tempo de la moció de confiança i la voluntat d'assegurar l'estabilitat parlamentària), treballar-hi i arribar a un acord'. En aquest sentit, ha afirmat que 'estem convençuts que arribarem a un acord els propers dies. És evident que jo voldria arribar-hi el més aviat possible, que els ciutadans de Catalunya mereixen un acord, i que hi ha una majoria en aquest Parlament que té l'obligació política, moral i cívica de constituir un govern. I estic convençut que aquest govern hi serà i hi serà ben aviat'.

Etiquetes