Junqueras: 'Volem que el Govern assisteixi a la manifestació de l'Onze de setembre'

El president d'ERC, Oriol Junqueras, durant la visita que ha fet aquest dilluns a la Festa Major de Gràcia ha demanat als membres del Govern català que assisteixin a la manifestació del proper Onze de Setembre, i ‘que ho facin com a càrrecs del Govern i no només a títol personal’.

Junqueras però ha demanat ‘coherència’ als dirigents polítics que hi assisteixin. ‘Cal que facin tot el possible, tant durant els dies previs a la manifestació, com els dies posteriors, per portar el nostre país cap a la independència’, ha afirmat el president d’ERC.

Junqueras ha recordat que ERC sempre ha assistit a les manifestacions de l'Onze de Setembre i sempre ha demanat la independència, per tant, ‘no tindria sentit anar darrere de cap pancarta que no demani la independència’. Es per això que ERC anirà darrere de la pancarta unitària de l'Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) demanat l'estat propi. Junqueras ha fet una crida a que hi participi quanta més gent millor, inclòs el president Mas.