Puigcercós avisa que si Esquerra no és forta el cementiri nuclear s'acabarà ubicant a Ascó

El president d'Esquerra, Joan Puigcercós, ha avisat aquest matí que si Esquerra no és forta després de les eleccions, 'governi qui governi', el cementiri nuclear s'acabarà ubicant a Ascó, perquè ni el PSC ni CiU podran 'resistir els compromisos' amb el sector energètic.

El líder independentista ha fet aquestes declaracions durant l'esmorzar-col·loqui organitzat per Recicat, el clúster català de recuperació i reciclatge, en el que ha presentat els eixos d'Esquerra en política de tractament de residus davant empresaris del sector. En aquest context, Puigcercós també ha afirmat que, a diferència de PSC i de CiU, 'Esquerra és l'únic que diu la veritat' perquè està en contra del magatzem de residus nuclears 'abans i després de les eleccions'. 'Al PSC no l'hem deixat, i CiU ho volia abans per no tenir aquest problema', ha assegurat. El president ha recordat també que va ser Esquerra la que va impulsar la negativa al magatzem al Govern i al Parlament de Catalunya.