Refermem el nostre compromís amb allò que ens uneix, que es voti el 9-N

La portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Anna Simó, ha valorat molt positivament 'la gran mobilització ciutadana' que es va viure el passat 11 de setembre i ha felicitat 'els organitzadors i la ciutadania que va venir a Barcelona a demanar als partits que complim els compromisos i que posem les urnes el 9 de novembre'. Simó ha afirmat que amb aquesta mobilització 'es referma la unitat d'una gran part de la ciutadania catalana que vol votar i que vol que Catalunya esdevingui un Estat independent'.

Simó ha recordat que, al costat d'aquesta unitat ciutadana, 'també hi ha una unitat política'. En aquest sentit, ha afegit que 'refermem el nostre compromís de fer possible la consulta del 9-N. Aquesta unitat ha de romandre i el que ens uneix és que es voti el 9 de novembre'.

Inici del curs escolar

La portaveu nacional d'Esquerra Republicana s'ha referit en la mateixa roda de premsa a l'inici avui del curs escolar, curs de l'inici del desplegament de la LOMCE. Simó ha reivindicat 'la unitat d'acció necessària per evitar que els seus efectes es notin a Catalunya'. També ha assegurat que 'es notaran les restriccions pressupostàries de les quals se n'han de limitar els efectes, tractant de llimar al màxim les desigualtats per garantir la igualtat d'oportunitats dels alumnes'.