Bosch: 'Hem reduït un 60% el pressupost de campanya i hem fet públiques les nostres xifres, emplaço la resta de partits que facin el mateix'

El cap de llista d'Esquerra-RCat-Catalunya Sí Alfred Bosch ha destacat que 'el secret de la campanya d'Esquerra-RCat-Catalunya Sí és la força de la gent, i és aquesta força la que ens permet estalviar un 60% en el pressupost de campanya en temps difícils en què hem de ser els primers a donar exemple d'austeritat'. Bosch ha destacat el fet que 'la candidatura fa públiques les seves xifres i dóna exemple d'austeritat i, en aquest sentit, emplaço la resta de partits a fer el mateix exercici de transparència fent públiques les xifres i partides dels seus pressupostos de campanya'.

Cal destacar la reducció del 60% de pressupost de campanya electoral, passant de 1.500.000 euros a les darreres eleccions al Congrés i al Senat a 660.000 euros. Aquesta reducció s'aplica, sobretot, a les partides de publicitat al carrer: banderoles, cartelleria, tanques, opis, busos... Pel que fa al mailing, es passa de fer una tramesa universal a fer una tremesa segmentada, prioritzant targets objectius. La reducció de costos es compensarà amb l'increment de la participació de la militància i simpatitzants d'ERC i RCat en l'organització de la campanya, amb més de 900 voluntaris mobilitzats que donen suport logístic: ensobrament parcial del mailing, organització dels actes...

Es prioritza la proximitat dels actes i arribar a tot el territori, per aquest motiu es fan 116 actes tipus míting amb la presencia de diferents dirigents i personalitats dels partits, com ara el president d'Esquerra, Oriol Junqueras, el president de Reagrupament, Joan Carretero, la secretària general d'Esquerra, Marta Rovira, la vicepresidenta de Reagrupament, Rut Carandell, Joan Puigcercós, Joan Tardà, Josep Huguet, Joan Manuel Tresserras, Anna Simó o Joan Ridao.

Veu alta i clara a Madrid

El cap de llista per Esquerra-RCat-Catalunya Sí a les eleccions del 20-N, Alfred Bosch, ha dit que 'a Madrid hi anirem gent que parlarà amb la veu alta i clara, i cada diputat independentista valdrà més que els 25 diputats invisibles del PSC i els 10 diputats de CiU que es pleguen al govern de torn per mor de vés a saber quin pacte'.