El Consell Nacional d'Esquerra Republicana aprova una resolució en defensa del model i servei públic de la CCMA

La secretària general d'ERC, Marta Rovira, assegura que 'cal defensar l'actual model de la CCMA que reflecteix la realitat dels Països Catalans a nivell d'estructuració territorial i respon a a un model de proximitat esdevenint un model comunicatiu únic al món per la seva riquesa, diversitat i pluralitat que defensarem amb totes les forces'.

Rovira assegura que amb les notícies del tancament de les delegacions d'Andorra/Alt Urgell/Cerdanya/Pallars, Catalunya nord i Terres de l'Ebre 'ens trobaríem amb una estructuració en províncies que és un model que no respon a la realitat dels Països Catalans, es trencaria el model de proximitat repercutint en la qualitat del servei públic i a més de perdre llocs de treball es perden també llengua, cultura, identitat, industria audiovisual i cultural i la possibilitat d'avançar cap al nostre reconeixement i alliberament com a país amb un model que és una estructura d'estat'.