Jordi Solé reelegit com a secretari General de l'ALE

El Vicesecretari General de Relacions Institucionals i Internacionals d'Esquerra Republicana, Jordi Solé, ha estat reelegit com a secretari general de l'ALE. L'Assemblea General de l'Aliança Lliure Europea (ALE), que té lloc avui divendres 12 i demà dissabte 13 d'abril a Meran (Tirol del Sud), ha reelegit el republicà, Jordi Solé, com a Secretari General d'aquest partit europeu. Solé continuarà desenvolupant aquest càrrec durant els propers tres anys al costat del flamenc Eric Defoort, reelegit també President del partit.

Solé ha volgut remarcar 'el bon moment pel qual passa el partit, amb dos dels seus membres (ERC i SNP) liderant processos d'independència a Catalunya i Escòcia, i a un any vista d'unes eleccions europees que haurien de permetre reforçar la veu dels pobles d'Europa al Parlament Europeu'.

L'Assemblea ha donat llum verda a l'entrada del Bloc Nacionalista Valencià i Nueva Canarias com a membres observadors i ha aprovat per unanimitat una moció de recolzament al procés sobiranista que viu Catalunya i a la celebració del referèndum d'independència el 2014.

L'Aliança Lliure Europea ha renovat la seva imatge escollint un nou logo.