Marta Rovira: ‘Portarem fins a les darreres conseqüències el mandat democràtic del poble català, volem votar’

La portaveu parlamentària d’ERC, Marta Rovira, ha ratificat un cop més durant la sessió de control del Parlament el compromís del partit amb el mandat democràtic que van emetre de manera inequívoca els catalans a les urnes el 25 de novembre i que ha estat ratificat i reforçat per les diferents expressions de la societat civil catalana, ‘el nostre país ha decidit, els ciutadans de Catalunya van emetre un mandat democràtic, els catalans volen votar i decidir per on ha de passar el futur del país. Des d’Esquerra Republicana adoptem i seguirem adoptant una actitud d’intentar fer tot el que podem fer per complir aquest mandat democràtic. Volem portar -lo fins a les últimes conseqüències i posem a aquest servei tots els escons que tenim al Parlament’. Rovira ha demanat al president Mas l’adopció d’aquesta mateixa actitud posant al servei tota la força i recursos de les institucions catalanes per poder complir amb aquest mandat democràtic.

L’Estat actua amb traïdoria, nocturnitat i de forma barroera amb la CORA

Rovira ha demanat al Govern que actuï amb tots els instruments possibles contra l’impuls reformista de la CORA (Comissió per la Reforma de les Administracions Públiques) que, ‘de forma barroera, amb nocturnitat i sense diàleg ni negociació ens diu que moltes institucions catalanes son una duplicitat i cal eliminar-les’. Sobre l’eficiència de les administracions i posats a reduir duplicitats, Rovira ha recordat que ‘ja hem plantejat eliminar ministeris buits de competències com sanitat, cultura, agricultura, medi ambient i polítiques socials, ja vam plantejar evitar duplicitats’.

Etiquetes