Miquel Carrillo i Àngels Cabasés s’incorporen al Grup Parlamentari d’Esquerra

Miquel Carrillo i Àngels Cabasés s’han incorporat aquesta setmana al Grup Parlamentari d’Esquerra i avui assisteixen a la seva primera sessió plenària al Parlament de Catalunya. Carrillo substitueix al fins ara portaveu parlamentari, Joan Ridao, mentre que Cabasés ocuparà la plaça que fins ara ocupava el nou conseller de Governació, Jordi Ausàs.

Miquel Carrillo, president de la Federació del Penedès d’Esquerra, serà a partir d’ara el nou portaveu de les comissions d’Agricultura, Ramaderia i Pesca i de Cooperació i Solidaritat. A la vegada, formarà part de les comissions de Treball, Indústria, Comerç i Turisme; Benestar i Immigració; Salut; del Síndic de Greuges i d’Estudi de la Situació de les Persones amb Discapacitats.

La nova diputada per Lleida, Àngels Cabasés, que fins ara ocupava la secretaria general del Consell Interuniversitari de Catalunya formarà part de les comissions de Treball, Indústria, Comerç i Turisme; Agricultura, Ramaderia i Pesca; Política Cultural; Educació i Universitats; dels Drets de les Dones i d’Estudi de la Situació de les Persones amb Discapacitats.