Rovira: ‘No cedirem en res que impedeixi fer la consulta el 2014’

La portaveu del Grup Parlamentari d’ERC, Marta Rovira, ha explicat que ‘cal demanar un posicionament polític al Govern espanyol sobre la transferència de la facultat de convocar un referèndum via l’article 150.2, hi ha un consens per fer-ho i el que no podem acceptar és deixar-ho en mans de la majoria absoluta del PP a la mesa del Congrés’ . Rovira ha explicat que ‘la proposta d’ERC amb l’acord de CIU i la CUP és que l’estat manifesti si té voluntat política i per això cal fer una proposta de resolució al Parlament i una Proposició No de Llei al Congrés’.

Rovira ha insistit que ‘no estem disposats a cedir en res que tregui el procés de les mans dels ciutadans de Catalunya i l’entregui a la majoria absoluta del PP a la Mesa del Congrés de Diputats. Cap ciutadà de Catalunya que va votar el 25N per poder decidir el futur del seu país votant entendria que ara ho deixéssim en mans de la majoria absoluta del PP a la Mesa del Congrés. Ser fidels a que el procés segueixi en mans dels ciutadans és la forma de ser més lleials al que va reclamar la ciutadania’ ha reblat.

Etiquetes