Rovira: 'Plantegem un test democràtic, que parteix de reconèixer la societat catalana com a subjecte de drets'

ERC ha situat per primer cop al bell mig de la política catalana el dret a decidir i no com un mer exercici retòric sinó amb el compromís explícit d'exercir aquest dret, perquè els drets ho són quan s'exerceixen

La secretària general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira, ha afirmat en una entrevista al programa Els matins de TV3 que 'el text que hem proposat, obert a esmenes i amb tota la voluntat de sumar i de consens, parteix de la premissa de reconèixer la societat la societat catalana com a sobirana i per tant com a subjecte de drets amb tota plenitud'.

Rovira també ha afirmat que 'al PSC no li demanem que sigui independentista, no estem en aquesta fase, al PSC li demanem que sigui demòcrata i es comprometi a acceptar la voluntat dels catalans, tal i com ens comprometem a fer nosaltres'.