Bosch a Wert: ‘Ens importa poc el que digui, no serem moguts, no acatarem aquest atemptat’

El portaveu d’ERC -Catalunya Sí, Alfred Bosch, ha defensat avui davant el ministre Wert que ‘no insultin la nostra intel•ligència’ dient que no s’ataca el català perquè ‘no ens mouran; l'esborrany relega el català a especialitat de tercera. No porten bones intencions. Quant a l'equitat, ¿ho poden dir a les 125.000 famílies que no poden educar els seus fills en català a València, comparades amb les 12 que vostès diuen defensar a Catalunya?’.

Bosch ha preguntat si l’imposició la faran ‘enviant un guàrdia civil a cada aula? però de quin planeta baixen?’ perquè ‘no aconseguiran trencar per llengua o per origen. Som un sol poble, i ho han perpetrat aquest atemptat en contra d'un país sencer’. El portaveu independentista ha recordat al ministre que ‘davant tindran a professors, alumnes, pares, a tots. En defensa d'un model d'èxit, de 35 anys d'escola democràtica. Unitats xocaran amb un gegant, amb una nació decidida a defensar els seus fills, a la seva escola, al seu futur’.

Bosch ha recordat a Wert que ‘els nostres fills parlen el doble de llengües que qualsevol president espanyol. Estem farts d'aguantar la seva prepotència i les seves males intencions. Digui el què vulgui. Si puc ser sincer, m'importa poc el que em respongui. Perquè no ens mouran, no serem moguts. No acatarem aquest atemptat’.