Bosch critica que 's'aparqui el concert per formar part d'un govern de concentració'

En l'acte central de campanya del Camp de Tarragona, el candidat d'ERC-Rcat-Catalunya Sí, Alfred Bosch, ha evidenciat la contradicció manifesta del discurs del candidat de CiU i ha preguntat si 'sabeu quin és el preu d'un ministeri de defensa? La castració de l'Estatut! Sabeu quin és el preu d'un ministeri qualsevol? Deixar de banda el concert econòmic'. Bosch ha recordat que fins ahir, Duran i Lleida 'posava el pacte fiscal com a condició per entrar a Govern però ahir va dir que calia renunciar al programa per fer un Govern de concentració nacional a Espanya'. I Bosch ha recordat que: 'És a Catalunya on cal concentració i unitat pel Concert Econòmic'.

'Lamentem constatar que alguns s'arronsen i retiren el primer punt del seu programa com a condició per governar' s'ha queixat Bosch perquè 'davant la majoria absoluta del PP, que fa innecessari qualsevol pacte a Madrid, no es pot buscar la unitat'. El candidat independentista ha afirmat que cal seguir treballant i que 'mentre no arribem al procés d'autodeterminació que volem i a la República que volem nosaltres defensarem el mentrestant, que ha de passar pel concert econòmic'.

El president de Reagrupament Independentista ha intervingut també en l'acte central de Tarragona, on ha demanat que 'no s'utilitzi la bandera que és de tots per a fer un vot nul'. L'acte l'ha tancat el president d'ERC, Oriol Junqueras, qui ha destacat que 'molts s'omplen la boca de Catalunya però després treballen a favor dels interessos d'uns lobbies, dels interessos d'alguns, no de tot aquest país'.