Bosch: 'defensarem amb dents i ungles TV3'

El candidat d'ERC-RCat-Catalunya Sí, Alfred Bosch, ha participat d'una conferència aquest dilluns a la UPF. En una xerrada a la UPF Bosch ha defensat que 'TV3 sigui una televisió de país, que serveixi per a la integració i que es concep com un servei públic, que és un referent de qualitat i excel·lència. Defensarem l'actual model que ha donat fruïts i ha esdevingut un referent televisiu internacional. És una televisió que aposta per les produccions catalanes en les indústries audiovisuals i és una eina fonamental per la normalització de la llengua i és un instrument de cohesió social i nacional'.

Bosch ha afirmat que 'TV3 no es toca', i ha explicat que 'TV3 perilla si se li prohibeix finançar-se amb publicitat' perquè es vol fer igual que es va fer el 2009 amb la Llei de finançament de RTVE, 'un dels pocs precedents en què PSOE, PP i CiU s'han posat d'acord els darrers temps'. 'No deixarem que TV3 deixi de ser una televisió de país, per esdevenir una TV d'una CCAA a la que se li limiten els recursos'.

Bosch també ha defensat 'acabar amb les retallades a la universitat, perquè suposa hipotecar el futur de tota una generació' i ha recordat que 'tenim la generació més preparada de la història i també la que pot tenir un futur pitjor que els seus pares'.