Canet lamenta que els partits no donin suport a la proposta d’Esquerra d'eliminar la publicitat de prostitució dels diaris

El diputat d’Esquerra, Francesc Canet, ha lamentat el vot en contra de la proposta per tal d’eliminar la publicitat de prostitució en els diaris que la formació independentista ha presentat, a mode d’esmena en el Projecte de llei pel qual es modifica el règim legal de la competència deslleial i de la publicitat per a la millora de la protecció dels consumidors i usuaris, que s’ha votat aquest dimarts en la comissió de Sanitat, Política Social i Consum.

Canet ha lamentat que ‘quan Esquerra proposa regular la prostitució, es parla d’un atac als drets humans i s’utilitza com excusa aquest fet per evitar-ne qualsevol regulació’ però quan es vol regular els anuncis, deixa de considerar-se com a tal i es neguen a donar suport a la seva prohibició. El diputat d’Esquerra ha recordat que durant aquest debat propiciat gràcies a una moció d’Esquerra, ‘fins i tot la ministra d’Igualtat, Bibiana Aido, va considerar una vergonya aquesta publicitat’ i va afirmar que ‘esperava que aquests anuncis es retiressin’, però quan es dóna la possibilitat de prohibir-los, ‘quan Esquerra presenta una esmena en aquest sentit, el PSOE dóna l’esquena i vota en contra’. Canet ha afirmat que PSOE i PP s’han aliat per ‘permetre que la gran majoria de diaris mantinguin la vergonya que suposen les pàgines amb els anuncis de prostitució’.

L’esmena d’Esquerra ha tingut 35 vots en contra de PSOE i PP, dues abstencions de CiU i PNB, i només el vot favorable del grup d’Esquerra.

Etiquetes