Canet: ‘PSOE i PP han donat una mostra més de jacobinisme, ara amb la representació agrària’

El portaveu d’Esquerra a la comissió d’Agricultura del Congrés dels Diputats, Francesc Canet, ha denunciat l’acord al qual han arribat PSOE i PP perquè els sindicats agraris que formin part dels òrgans consultius del govern espanyol hagin de tenir una representació mínima en 10 comunitats autònomes de l’Estat. Aquesta resolució suposa una mostra més del ‘jacobinisme que mostren PP i PSOE’ per així buscar ‘excloure aquelles organitzacions sindicals agràries que tenen una gran implantació en determinades comunitats autònomes i que en alguns casos representen un major nombre d’afiliats que d’altres organitzacions amb representació en més comunitats autònomes’ ha afirmat Canet.

Canet ha denunciat que els dos partits majoritaris han apostat per fer una llei a mida que ‘exclourà organitzacions amb gran implantació territorial i un elevat nombre d’afiliats per donar més representació a organitzacions d’àmbit estatal, és una jugada equivalent a allò que en el seu dia es volia fer amb l’assignació tributària del 0,7% a fins d’interès social’.

Canet ha fet aquestes declaracions durant una roda de premsa convocada conjuntament amb CiU, PNB, BNG i Coalició Canària, per mostrar el malestar davant aquesta mesura de fort sentit centralista.

Etiquetes