ERC proposa un front comú de les forces catalanes representades a Madrid per defensar el model de voluntariat esportiu català

El diputat d'Esquerra Republicana al Congrès, Joan Tardà, en el decurs d'una reunió amb membres de diferents federacions esportives catalanes i de l'UFEC s'ha fet ressò de la seva preocupació arran d'un seguit d'inspeccions de la seguretat social a les entitats esportives catalanes aixecant actes i sancions reclamant la inscripció a la seguretat social dels voluntaris esportius.

Tardà ha qualificat aquesta campanya 'd'absoluta bestiesa' i ha defensat la necessitat dels voluntaris esportius en uns moments prou difícils en què les entitats socials i esportives estan també acusant la greu crisi que posa en perill la seva funció de cohesió social.

El diputat d'ERC ha recordat que l'article 1.3 de l'Estatut dels Treballadors i l'article 98 de la Llei de la Seguretat Social ja contempla l'exempció de la inscripció a la seguretat social en el cas dels voluntaris. Tardà ha proposat als assistents a la reunió que contactin amb totes les forces polítiques catalanes amb representació al Congrés de Diputats per tal de poder articular un front comú i fer que es desisteixi en aquesta persecució que ha qualificat de 'bestiesa que fa feredat'.

Etiquetes