Esquerra celebra que les compareixences de totes les entitats signants del PNE hagin rebut el suport de tots els grups parlamentaris

La Comissió d'Educació del Parlament de Catalunya ha aprovat aquest matí les 65 compareixences parlamentàries per l'elaboració de la Llei d'educació de Catalunya, entre les quals es troben les entitats signants del Pacte Nacional per a l'Educació, tal i com va sol·licitar el Grup Parlamentari d'Esquerra. El portaveu d'Esquerra en aquesta comissió, Josep Maria Freixanet, ha assegurat que 'el nostre Grup Parlamentari està mol satisfet pel fet que totes les entitats signants del PNE hagin rebut el suport de tots els grups de la cambra'.

Per Freixanet, 'això suposa un reconeixement explícit i implícit del gran esdeveniment i compromís social que va representar el PNE'. Tot i que per criteris de racionalitat s'ha decidit que fossin 65 els compareixents, el diputat independentista ha afirmat que 'el Grup Parlamentari d'Esquerra també contactarà amb personalitats i entitats de reconeguda solvència en el món de l'educació que no compareixeran al Parlament per tal que ens facin arribar les seves consideracions sobre la Llei'.