Junqueras: 'Els vostres vots ens faran lliures!'

El President d'Esquerra Republicana i candidat al Congrés, Oriol Junqueras, i el candidat d'Esquerra al Senat, Raül Romeva, han participat, a través de videoconferència, en un acte electoral històric i multitudinari a Cambrils.

Fa més d'un any que estan injustament empresonats però Oriol Junqueras i Raül Romeva han demostrat, una vegada més, la seva gran fortalesa. A més, també han deixat clar que mantenen intacta la seva capacitat d'emocionar, animar, empatitzar i convèncer. "Si algú creia que no somriuríem, és evident que s'equivoca i els diem que sortim a guanyar-ho tot!", ha dit, amb un somriure als llavis, el President d'Esquerra Republicana.

En una aparició històrica a través de videoconferència des de la presó de Soto del Real, Junqueras ha demanat al públic cambrilenc que se "sentin orgullosos d'haver arribat més lluny que mai i de les vostres conviccions democràtiques". En un acte de generositat, ha afirmat també que "nosaltres som aquells que ho fem tot pensant en tothom, fins i tot en aquells que ens volen a la presó. Som aquells que davant dels menysteniments, responem amb un somriure i una abraçada".

Si algú creia que no somriuríem és evident que s'equivoca i els diem que sortim a guanyar-ho tot!
Oriol Junqueras President d'Esquerra Republicana

En vista de les eleccions del 28A, Junqueras ha demanat al públic que "ens ajudem els uns als altres, a cada vila, a cada municipi i a cada ciutat perquè tenim la immensa oportunitat de demostrar que el nostre compromís es manté intacte i, fins i tot, creix". "Els vostres vots ens faran lliures a tots, per tant, fem que les urnes s'omplin de vots i de justícia!", ha conclòs Junqueras.

Per la seva banda, el candidat d'Esquerra al Senat, Raül Romeva ha explicat que "som conscients que hi ha dificultats i que no estem anant al ritme que ens agradaria però en cap cas ens hem rendit i estigueu segurs que mai ens rendirem!". En un to conciliador, el que sempre ha caracteritzat Romeva, el candidat ha convidat a tothom a ser “aquells que mai insulten, els que abracen i els que construeixen camins on no sobra ningú".

El que volem fer no és impossible; és necessari i inevitable!
Raül Romeva Candidat d'Esquerra Republicana al Senat

Romeva ha explicat que la repressió "busca fer por i atemorir per tal que renunciem als nostres principis republicans". Així i tot, ha assegurat que, "davant d'aquesta ignominiosa repressió, farem que triomfin a les urnes la justícia, la igualtat, la solidaritat, i el feminisme". Per acabar, Romeva ha convidat als assistents a l'acte de Cambrils a "aportar una voluntat inclusiva" i "a superar aquest marc mental que consisteix a dir que el que volem fer és impossible. Els hi diem que no, que el que volem fer no és impossible; és necessari i inevitable!".