Esquerra estarà present a la concentració de la comunitat educativa del proper diumenge per escoltar a les entitats convocants

El portaveu d’Esquerra a la Comissió d’Educació del Parlament, Josep Maria Freixanet, i el president de la Sectorial d’Educació d’Esquerra, Carles Martínez, encapçalaran la representació d’aquest partit que assistirà el proper diumenge 30 de novembre davant del Parlament de Catalunya a la concentració que ha convocat la comunitat educativa. Freixanet i Martínez aprofitaran per intercanviar opinions amb els representants de les entitats convocants, amb qui ja es van reunir dimarts passat, 25 de novembre, dia en què van presentar a tots els grups parlamentaris les seves esmenes a la Llei d’educació de Catalunya (LEC), reunió en què també hi va assistir el president d’Esquerra, Joan Puigcercós.

Freixanet ha assegurat que Esquerra assisteix ‘a aquesta concentració a escoltar, perquè per nosaltres aquesta és una llei de contingut més que d’aparador’. En aquest sentit, el diputat independentista ha afirmat que ‘l’obligació del grup parlamentari d’Esquerra és i serà sempre la d’escoltar el batec de la ciutadania’.

Freixanet ha recordat que ‘Esquerra impulsarà i presentarà esmenes a la LEC durant el seu tràmit parlamentari’, al mateix temps que s’ha mostrat esperançat que ‘la majoria d’aquestes puguin ser consensuades amb els socis de Govern’, tot i que ‘no descartem presentar-ne algunes en solitari’.

Finalment, el portaveu d’Esquerra a la Comissió d’Educació ha anunciat que ‘Esquerra demanarà per a la tramitació parlamentària de la LEC que compareguin al Parlament totes les entitats signants del Pacte Nacional per a l’Educació, entre les quals també es troben les entitats convocants de la concentració de diumenge’.