Esquerra Republicana suspèn els actes previstos per avui i demà en condol amb les famílies de l'IES Joan Fuster i la comunitat educativa

Esquerra Republicana ha suspès els actes previstos per avui i demà, a nivell nacional i de la candidatura per Barcelona-Moviment d'Esquerres, com a mostra de condol i de solidaritat pels fets esdevinguts a l'Institut Joan Fuster aquest dilluns al matí. Esquerra Republicana es suma al dol oficial decretat pel Govern de la Generalitat arran de la tragèdia que ha acabat amb la mort d'un membre de la comunitat educativa i diversos ferits.

El portaveu del grup municipal a l'ajuntament de Barcelona, Jordi Portabella, ha explicat que està 'fortament impactat i consternat per la tragèdia al Joan Fuster. Portabella ha ofert tot el seu suport 'als alumnes, famílies i professors en aquests moments difícils'.

En el mateix sentit el candidat a les eleccions municipals a l'alcaldia de Barcelona, Alfred Bosch, ha assegurat que 'quan la tragèdia toca de tan a prop, només es pot enviar tot el suport a les famílies del Joan Fuster i a tota la comunitat educativa'.

Etiquetes