Simó vol que la LEC només financi els centres mixtes

La portaveu d’Esquerra al Parlament, Anna Simó, afirma que ‘no pot ser que a l’hora de renovar concerts educatius es produeixi una situació de privilegi de 16 centres concertats d’elit respecte dels altres que vulguin accedir-hi’. Simó assegura que ‘no hi ha raons jurídiques perquè quan toqui revisar els concerts això no es faci’ i ha afegit,  ‘és més, el Tribunal Suprem espanyol ha donat fa pocs mesos la raó al govern de Castella-la Manxa respecte d’un decret que van fer en aquest mateix sentit, és a dir, que no es concertin amb diners públics centres eductius que no escolaritzin l’alumnat de manera mixta’.

En aquest sentit, la portaveu parlamentària independentista, que ha fet aquestes declaracions a Els Matins de TV3,  ha apuntat que ‘igual que des d’Esquerra defensarem fins a les últimes conseqüències el títol segon de la Llei d'Educació de Catalunya (LEC) sobre la llengua, que s’ha incorporat a petició nostra, treballarem per millorar el redactat de la llei sobre els criteris per accedir i mantenir concerts educatius’.

CLICA AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO